beatehemsborg

tirsdag 2. april 2013

kjøkken...


Jepp, jeg er litt opptatt av kjøkken om dagen.
Vi holder jo på og pusser opp i kjeller-etasjen, og vi skal
ha stue med en liten kjøkkenkrok der nede. Vi lukter også på
muligheten for å gjøre noe på hovedkjøkkenet vårt etterhvert. Jeg
ønsker å beholde løsningen med de åpne hyllene, men underskapene
og benkeplata er slitt. Kjøkkenskapene er fra huset
ble bygd i 1991, og det synes!!!
 
Da jeg leste siste nummer av Vakre hjem og Interiør falt jeg bare
pladask for kjøkkenet over her. En herlig blanding av hvitt, brunt
med litt fargeklatter. Akkurat som jeg liker det!
 
Det er moro å drømme!
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. kjøkkenet er jo et viktig rom, så viktig å trives der også.

    SvarSlett
  2. Vet ikke hvor mange interiørblad jeg har trålet gjennom etter inspo til kjøkken,men det er mange :)
    Blir spennende å se hva dere ender opp med!

    SvarSlett
  3. Vet du, du tar de vakreste bilder. Må gå i lære hos deg altså :)

    Fin start på uken, fine du :)

    klem&smil

    SvarSlett
    Svar
    1. Nååå, du da! Det var veldig koselig sagt!! <3
      Tusen takk, og stooor klem

      Slett
  4. Fina bilder som alltid ♥

    SvarSlett
  5. I dag tok jeg en titt på dette bladet og det kjøkkenet var kjempefint. Det sto nesten Beate på veggen der...

    Masse lykke til med oppussinga.

    Klem mc.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...