beatehemsborg

torsdag 14. november 2013



Jeg
mørke kvelder
 
 

4 kommentarer:

  1. Mmm,nikker tilfreds og veldig enig - mørke kvelder er jo kooooz :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Vakkert!!
    Hjertens enig med deg også!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ja det er heligt<3
    Nå har jeg trålt bloggen din de siste dagene for å få inspo til spisekroken min. Vurderte nemlig å sette slagbenken min i spisestua(tidligere kjøkken), så nå har jeg det :) DU har det bare så fantastisk fint, og lager helt spesiell stemning med bildene dine-uansett hva du tar bilder av:)
    Ville bare si det..
    Ha en fin lørdag:))
    Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååå, dette var en koselig tilbakemelding! Tusen takk <3

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...