beatehemsborg

søndag 24. november 2013

DIY | oppskriftsboks



Om en uke er det første desember, så da må
det vel være lov å poste et pittelite juleinnlegg...??
 



Jeg har lyst til å vise frem en liten jule-DIY.
En liten oppskriftsboks med det jeg bruker å bake til jul.
 



Jeg har kledd en hermetikkboks med julepapir som flinkeste
Unni Strand har laget. Oppi boksen står små kort med
oppskrifter. Alle kortene har hver sin lille tag øverst,
 slik at det blir et lite kartotek med favorittene våre!!



Jeg bare digger julepapiret til Unni! Fint til innpakking, men kan jo
også brukes til såååå mye annet!!!
 
 
 
Ønsker dere en fiiin søndag!
Her er det planlegging av Loppas 5 års dag
som står på programmet!
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Dette var jo bare superlekkert, Beate! Jeg falt for de skjønne tagsene øverst på oppskriftskortet, det ga virkelig det lille ekstra. Nydelig det gavepapiret med hjertekurvene på. Takk for tips. :) Du har så mange fine, kreative ideer. Falt helt for denne boksen med oppskriftskort.

    SvarSlett
  2. Å, dette var inspirerende!!

    SvarSlett
  3. Superstilig!! :) jeg har ikke kontroll på oppskriftene mine, så dette var virkelig en smart ide! Lekre bilder og fint papir! :)

    SvarSlett
  4. Åj, så utrolig flott!! Og for en julegaveide..."skriverbakørettilnesteår"!! Du er SÅ flink, Beate!!
    Klem♥

    SvarSlett
  5. Så stilig !!!!
    For en smart ide :-)

    Det gavepapiret ditt var bare helt herlig - og jeg som digger reinsdyr om dagen - falt helt pladask for det..... Herlig :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...