beatehemsborg

søndag 8. desember 2013

Christmas give away...



Juuuhuuuu!
I samarbeid med den flotte butikken Gliiz
får jeg leke litt julenisse her på bloggen!



Hmmm,
jeg tror denne kurven hadde kledd litt strikketøy!
Eller kanskje det hadde blitt fint med et lite juletre oppi??


En heldig vinner får en fin pakke tilsendt fra Gliiz.
Jeg anbefaler absolutt å ta en tur inn i nettbutikken,
det er såååå masse fint der!!
 
 
Pakken inneholder:
Kurv fra Bloomingville
Juletrær i 4 størrelser fra TineK
Juletre med ugle fra Bloomingville
 
 


Juletrærne fra TineK kommer i pakke med 4 stykker.
Disse på bildet over er de to minste.


Har du lyst til å følge med på tilbud fra Gliiz,
kan du følge dem på facebook
 



Vil du være med på trekningen??
 
 Legg igjen en kommentar i dette innlegget.
Hvis du ikke har blogg MÅ du skrive mailadressen
din i kommentaren! (fint om du gjør det uansett)
 
Jeg trekker en heldig vinner ONSDAG 11.12


God helg!!



 
 

70 kommentarer:

  1. Juhuuuu..... Jeg skulle gjerne ha vunnet dette :)))
    Flott premie så absolutt !!

    Klem Heidi
    (heika64@gmail.com)

    SvarSlett
  2. Åååh - jeg gir det en sjanse! ;) Kjempeflotte premier!

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Hei! Flott gavepakke, er gjerne med på den! Ha en fortsatt fin søndag. Mvh.annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  4. Skulle gjerne ha bytta ut den gamle strikkekurven min :)

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Jeg krydser alt hvad jeg har for de lækre sager:)
    (camillabredgaard@gmail.com)

    SvarSlett
  6. Hei hei!!

    Heldig du som får gi bort en så fin gave! Jeg vil gjerne vinne dette!

    Ha en fin søndag :o)

    Tine

    SvarSlett
  7. En førjulsgave hadde vært kjekt å få:) Prøver lykken. Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  8. Har VELDIG lyst å vinne... håpe-håpe! :)
    Ønsker deg ei fin førjulstid!!

    SvarSlett
  9. Elskar bloggen din. Ei så fin førjulsgåve hadde gleda eit fattigstudenthjarte. :)
    mag_ols@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Det hadde vært utrolig gøy å vinne en så fin pakke! Det hadde vært en fin julegave, det:)
    Jeg hadde fylt kurven opp til randen av strikketøy, for nå er jeg i en skikkelig bra strikkeperiode der jeg lærer meg mye nytt. I år blir det sokker og gensre på hele familien;)
    Mailen min er karolinefjald@yahoo.no
    Hilsen Karoline:)

    SvarSlett
  11. Flotte ting! Prøver lykken :)
    inaolsen_5@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Åh, jaaaaaa! Lekreste giveawayen jeg har sett på lenge. En sånn kurv har jeg ønsket meg i lange tider, så jeg legger inn et lodd og håper vå vinnerlykke denne gangen! Å ha juletr oppi tror jeg hadde blitt aldeles smashing. God søndag til deg - i det vinterdekte fylket vårt, omsider! :-)

    SvarSlett
  13. Det var en veldig fin førjulsgave! :) Heldig den som vinner den. :)

    Kristin

    jagersten@hotmail.com

    SvarSlett
  14. For ein flott premie. Blir gjerne med i trekningen :)

    SvarSlett
  15. Ønske-ønske-ønske :) Jeg blir mer enn gjerne med på trekningen :) monicasolstad@gmail.com

    SvarSlett
  16. Å ja, det hadde vært midt i prikk. så herlig gave. liker ;-)
    ønsker deg og dine en fin adventstid fortsatt.
    klem TOVE

    SvarSlett
  17. Ja, takk! Kjempefin kurv :)

    SvarSlett
  18. Ja, takk! Kjempefin kurv :)

    SvarSlett
  19. Øj, øj, øj,.................så fine pakker !!!!!!! Håper at julenissen finder vejen hjem til mig ;)

    SvarSlett
  20. Åh -her var det mye fint. Dette ville bli en knallfin julegave til mor (les meg!) i år..! : :-) Epost: ginalisbeth@hotmail.com

    Adventshilsen fra Gina Lisbeth

    SvarSlett
  21. Så kjekt! Vil veldig gjerne være med :) hilsen Karoline (karoline_skjorestad@yahoo.no)

    SvarSlett
  22. Veeeeeldig fine premier!! Flott butikk også :) Vil gjerne være med.
    Hilsen Siri Amanda
    sam.solva@hotmail.com

    SvarSlett
  23. Jeg er gjerne med :-)

    Lisenorve@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Fine premier altså, hadde vært litt av en julegave:) Bente

    SvarSlett
  25. Så gøy med så fine gaver:) Jeg vil selvsagt være med:) Ha en fin 2.søndag i advent:) PS: husk å titte innom giveawayen min fra ARK interiør:) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  26. Ååh, hadde man vært så heldig å vinne dette!! :) :) Krysser alt jeg har!
    Ha en fortsatt fin 2. søndag i advent!
    Hilsen Nina
    ninanr1_@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg har selvsagt lyst til å være med! :)) mange flotte gaver fra en kjempe fin butikk :-)) ha en fin 2.søndag i advent :)

    Hilsen Charlotte. (charl8@msn.com)

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med på dette :) Krysser fingrene og håper på litt vinnerlykke :)

    Hilsen
    Unni

    SvarSlett
  29. For en fin gave! Jeg hiver meg gjerne på!:)

    SvarSlett
  30. Oi, så fine ting! Og så morro å være nisse :) Krysser fingre og holder tomler :)

    (hilde.steinholt@gmail.com)

    SvarSlett
  31. Nydelig. Den vil jeg gjerne vinne.

    Koselig blogg du har.

    ESB

    SvarSlett
  32. Ja, du sa d sjøl...passe fint te strikketøy og spesielt mitt strikketøy ;) Nyyyydelige bilda som ailltid, sjøl om dein gule stolen...ja, du veit mæ og gult. Men, te dæ e d jo bærre KULT!! Klæm fra mæ, R.

    SvarSlett
  33. Jeg stiller meg i køen sammen med alle de andre som har lyst til å vinne :) Herlig premie!!
    Nyt adventsdagene Beate :)

    SvarSlett
  34. Eg vil veldig gjerne være med:)
    Ønsker deg ein fin kveld!

    SvarSlett
  35. Eg vil gjerne være me,krysser fingrer;)

    SvarSlett
  36. Jeg vil også være med på trekning av den fine premien :) Hilsen Mette

    SvarSlett
  37. Så fine gaver!

    guro_nordvik@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Jaaa jeg vil være med i trekningen :) Hilsen Monica....E-post: t-kaarv@online.no

    SvarSlett
  39. Kjempefine juletrær:) Er gjerne med på trekning.
    Mvh. Kirsten (kirsten.meistad@live.no)

    SvarSlett
  40. Så flotte premier! Jeg er med!

    Klem fra Lena

    SvarSlett
  41. Line Elisabeth08.12.2013, 23:00

    Perfekt :-) Trenger ny kurv til garn :-)
    lineedal@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Så flotte premier! Krysser fingrene for å vinne :) heidielisabetr@gmail.com

    SvarSlett
  43. For en flott premie, jeg er med:)
    (livetssmaoyeblikk(ætt)yahoo.no)

    SvarSlett
  44. Herlig premie!!
    Elsker den kurven der ♥
    Ha en fin ny uke:)

    SvarSlett
  45. ... og så dumpet jeg tilfeldig over din giveaway. Skulle egentlig bare innom å ønske deg en god førjulstid. :)
    Flott premie. Kan gjerne bli med på trekning når jeg først er her. :)

    Ønsker deg en strålende start på en ny uke.

    Klem til deg

    SvarSlett
  46. HERREGUD sååååå flott!
    jeg blir med og håper jeg skulle være så heldig ......og den flotteste bursdagsgaven EVER!!!

    klem tone

    SvarSlett
  47. Åh, åh, åh! Jeg kry-y-ysser fingrene :-) sara.husby@gmail.com

    SvarSlett
  48. Prøver lykken hos deg på denne flotte premien.

    Klem Mona Christin.

    SvarSlett
  49. Så flotte premier... GLIIZ ,er en flott nettbutikk:) .Håper selvsagt på vinnerlykken...åse Wenche knabenes...

    SvarSlett
  50. oiOiOI...., så mye fint!!
    Denne nettbutikken er ny for meg - morsomt å oppdage nye butikker og nytt interiør!
    Jeg blir veldig gjerne med i trekningen av disse godsakene!

    God adventstid!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  51. Vakker kveld kjære Beate,
    Jeg elsker bildene dine og blogge en julekonkurranse er fantastisk.
    Vakker juletider.
    Adele
    zbobal@volny.cz

    SvarSlett
  52. Ja takk, veeeeldig gjerne!

    Aina (rottebizz@live.no)

    SvarSlett
  53. Kjempefin premie! :)

    *krysser fingrene*

    MVH Lisa, lisaje@online.no

    SvarSlett
  54. Dette vil jeg være med på :) Krysser fingrene!

    Mvh Anette (mcmanosch@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. Har fulgt din side en stund uten å legge igjen spor. Du inspirerer og det er alltid spennende og se hva du har publisert. Fine premier har du og! God jul t deg og lykke til videre m bloggen !

    Mvh c
    Risbakken50@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hei! Jeg liker bloggen din veldig godt, du slutter aldri og inspirere:) slenger meg med på denne giveaway, kjempe fine premier!!! God jul til deg og dine:)
    Mvh Wenche
    wbarsten@gmail.com

    SvarSlett
  57. Hei! Jeg liker bloggen din veldig godt, du slutter aldri og inspirere:) slenger meg med på denne giveaway, kjempe fine premier!!! God jul til deg og dine:)
    Mvh Wenche
    wbarsten@gmail.com

    SvarSlett
  58. For en fin premie;o) Vil gjerne være med på trekningen!
    vivian.hovik@online.no

    SvarSlett
  59. Veronica Rundberget10.12.2013, 14:01

    Dette var jammen en fin adventsgave! Jeg melder meg på konkurransen!=)
    Hilsen Veronica! veronica.rundberget@gmail.com

    SvarSlett
  60. Flott gave :-) Jeg blir med på denne konkurransen.

    SvarSlett
  61. Jeg krysser alt jeg har!!! Skal feire jul i mitt eget hjem for første gang i år, hadde vært fantastisk med litt ny fantastisk fin pynt!!! Håper håper!!!! Klem klem

    SvarSlett
  62. Hei! Har fulgt bloggen din over noen år, og må si den er inspirerende :-) Flott giveaway, så denne konkurransen deltar jeg gjerne på. Juleklem Carita (brevikc@hotmail.com)

    SvarSlett
  63. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  64. Krysser fingre og tær, armer og bein :)

    SvarSlett
  65. Med rykende fersk blogg så kaster jeg med på den flotte giveaway'en din. Håper lykken smiler denne veien. Uansett du fortsetter å inspirere meg både på bloggen og instagram,herlig🌟

    SvarSlett
  66. Jeg vil bli med i trekningen av den flotte pakken

    SvarSlett
  67. Give away er avsluttet!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...