beatehemsborg

torsdag 6. mars 2014

første...


Årets første!
Har du sett noe så vakkert?
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Wow! Noe så nydelig. Herlige farger og måten du har fotografert det på og lagt til tekst kompletterer det hele til fingerspissene. Burde vært et kort det var mulig å kjøpe dette! :-) Gode dager til deg!

    SvarSlett
  2. Nydelig! :) Merker selv at hver gang jeg har blomster i hus bare MÅ jeg ta bilder av de. Får jo slik vårstemning! ;) Ønsker deg en fin kveld!
    klem

    SvarSlett
  3. Ranunkler er blant mine absolutte favoritter. Jeg holdt på å kjøpe en bukett i rosa/ferskenfarger her om dagen. Må kanskje gjøre alvor av det.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...