beatehemsborg

mandag 10. mars 2014

YES! It`s a miracle!


Jaggu feirer jeg med en kopp kaffe etter klokka seks om kvelden!
(ja, det er ganske vilt til å være meg det...)
 
Jeg har nemlig utført et lite teknisk mirakel her.
En stk flunka ny og full-ladet IPAD gikk plutselig i svart og
responderte ikke på hverken tilsnakk, febrilsk trykking
eller kjærlig stryking.
 
Etter noen timer med forbannelse tok fornuften over...
Jeg satte meg ned og Googlet litt og plutselig blinket det mot meg:
 
 
Hold inne av/på-knappen og hjem-knappen samtidig,
helt til eplet kommer frem igjen (ca 15-20 sekunder).


Plutselig kom det etterlengtede eplet frem på skjermen,
og jeg kunne slippe jubelen løs!


Mulig dette er gammelt nytt for andre, men jeg ble
overlykkelig over at Ipaden ble frisk igjen
- sånn nesten helt av seg selv!



5 kommentarer:

  1. Så bra det ordnet seg da :)))

    Fin kveld videre til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Hehe...kjenner meg igjen der du 😄 hos oss skjer det når det er lenge siden den er oppdatert eller lite minne igjen.. Men nå vet du jo hvordan du får den på igjen - så da ordner det seg neste gang 😄👍

    SvarSlett
  3. :))) panik! Jeg har selv prøvet det... Man kan jo slet ikke undvære det lille vidunder

    SvarSlett
  4. Kjenner godt til panikken! Prøvde alt, men ingenting nyttet. Var bare et tastetrykk fra å bestille meg ny iPad da min smarte sønn kom hjem og reddet sin mor fra fortvilelsen. Godt med enkle løsninger....når man finner de!

    Siri Amanda

    SvarSlett
  5. Så dejligt at du fik ordnet din Ipad! Synes at det var godt gået :-)

    Kram Anne-Marie

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...