beatehemsborg

mandag 26. mai 2014

DIY | sommerlig kamera-stropp





Jeg har laget en sommerlig kamerastropp...
 



En enda enklere variant enn sist (her kan du se den forrige)
Her har jeg kun laget en knute rundt ringen for så å sy en søm i
tilfelle knuten skulle gå opp.
 




Tampen som stikker ut av knuten brettes tilbake og skjerfet pakkes over
før det hele festes med et par frem-og-tilbake med symaskinen.
 


 
Jeg endte med å klippe av dingeldangelet, da det bare var i veien...
 
 
 
 
 
Easy peasy - diy
akkurat som jeg liker det!
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Åh, superfint og inspirerende!

    SvarSlett
  2. Veldig søt.
    Kunne virkelig tenkt meg noe lignende til mitt kamera :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...