beatehemsborg

fredag 25. juli 2014

sene kvelder på verandaen...




 
Det har skjedd litt på verandaen de siste dagene!


(underveisbilde: vegg og dør snart på plass)

Veggen har blitt litt lenger, og der du ser en åpning
skal det snekres en dør slik at vi kommer oss inn til
resten av verandaen på siden av huset. Ved å gjøre
dette fikk vi muligheten til å henge opp en
markise på veggen. Juuuhuuu!
 
En markise gir oss litt skygge, men viktigst:
det blir mye koseligere og lunere å sitte der på kvelden.
 
Markisen er kjøpt på Europris til en billig penge.




Årets favorittplante!





God helg!
Her nytes siste dager av ferien...
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Så koselig du har det! Gler meg til eg får eit hus, og ikkje berre ei leiligheit :)
    klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg! No var det jammen lenge sia eg har besøkt bloggen din, men har no fått med meg mange av dei flotte bilda dine, da eg følger deg på Instagram også ;o)
    Uteplassen har virkelig vært i bruk i sommer, er jo helt fantastisk vær vi har hatt!! Eg har også hatt litt ferie i Spania i sommer, elsker den Spanske sommeren og det livet vi nyter når vi er der. Har testet ut flere og spennende gåturer i fjella... her er det fremdeles masse som må utforskers... hi, hi.
    Ønsker deg ei flott veke sjølv om du no er tilbake med jobb og "kvardag"... ;o)
    stor klem

    SvarSlett
  3. Spenstig blogg du har. Jeg blir imponert. Ta gjerne en visitt på siden min som er en del om tapet Ha en fin sommer =)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...