beatehemsborg

mandag 18. august 2014

på hjul | ny vegg




 
En liten tur ut i garasjen i går resulterte i en
aldri så liten DIY... En liten sak på hjul.
Vet ikke hva jeg skal kalle den jeg!
Oppbevaringsbrett på hjul kanskje??



 
Jeg malte en hobbyplate sort, og skrudde på hjul.
 



En enkel DIY som tok meg noen minutter og lage (+ tørketid på maling da)
Da jeg satte den på plass foran murveggen i stua fikk jeg det for
meg at det hadde vært kult å male binningsverket sort...
 (så ble prosjektet  plutselig litt større enn jeg hadde sett for meg)
Jeg tynnet ut sort maling med vann og drefset over treverket.
For en forandring! Veggen ble jo som ny!
Hurra for spontaniteten!!
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Så stilig det ble! :) Ja, hurra for spontaniteten!
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Det ble lekkert både brettet på hjul og bindingsverket du har malt. Det ble som et sett som hørte sammen. Kjempefint. Det er jo artig også når man er spontan, og blir fornøyd med det man har gjort. :) Likte så godt de enkle lysestakene i tre også. Hvor kommer de fra? Eller har dere laget dem?

    SvarSlett
  3. Så lurt! :) Det blei kjempestilig!

    SvarSlett
  4. Kjempe fint. Det var vel en god dag, med slikt et flott resultat :)

    SvarSlett
  5. Så kul den var!!
    Flinka:)

    Og så lett og holde rent a gitt, DET liker jeg:)

    SvarSlett
  6. Det ble bare så flott Beate! Et sånt brett fikk jeg veldig lyst til å lage meg! Hvor er hjulene fra! Plusspoeng til deg! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjulene tror jeg er fra Biltema eller Clas ohlson :)

      Slett
  7. Hei på deg!!!
    Det ble skikkelig kult!!!
    Bilde, ble som tatt ut av en katalog!!!

    Søndager er herlige! Er blitt så glad i de!!!

    Ha en fin dag, om ikke lenge er det søndag igjen!!!!
    (Denne søndagen er jeg på messa, men der skal jeg kose meg!!!)

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...