beatehemsborg

lørdag 28. mars 2015

plante...



I formiddag hadde vi strålende påskevær...
Jeg benyttet anledningen til å stå ute og plante 
de nye plantene jeg kjøpte i dag.




Mens jeg plantet gikk Lotte på ski i hagen :)




Når gråværet kom puslet vi litt inne...
Lotte har sådd karse, og vi gleder oss til å spise
brødskive med Lotte-karse på!




Satser på at disse klarer seg på minimalt med vann!
For hos meg er det ikke stort å få...

Karsen er det Lotte som må passe på!



Ønsker alle som er innom en god påske!






3 kommentarer:

  1. Så fin dag dere har hatt! Lotte-karse er nok helt sikkert den aller beste karsen :) Ønsker dere en flott helg, hilsen Anette :)

    www.anettesbokboble.com

    SvarSlett
  2. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett
  3. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...