beatehemsborg

mandag 25. mai 2015

raring...



I dag tok jeg frokostkaffe`n på soveromsverandaen.




De få gangene jeg rigger meg til her tenker jeg alltid:
Hvorfor sitter jeg ikke her oftere?




Det gir jo en helt spesiell ro når man nyter denne utsikten.




Men jeg er kanskje ikke skapt for slik ro??



Jeg liker best å sitte på verandaen på andre siden av huset.
Den verandaen som vender ut mot gata. Der det er lyd. Der kan jeg
sitte å se på barna som leker, slå av en prat med naboer og liksom
få med meg det som skjer... *raring* 


3 kommentarer:

  1. Herlige bilder :)
    Og for en utsikt, fantastisk å starte dagen der!

    SvarSlett
  2. Fytti katta FOR en utsikt....også er det jo fra mine gamle trakter i tillegg :)))))Fantastiske bilder flinke Beate :) Klem

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...