beatehemsborg

onsdag 3. juni 2015

på pinne



Frosne jordbær + gresk yoghurt m/vanilje
=
SANT




... og SUNT!



Først får jordbær og yoghurt en liten runde i blender´n, 
så helles røra oppi isformer . 
(Jeg kjøpte noen kjekke silikon-former på kitch`n, og ispinner i hobbybutikk)

3 timer i fryser`n og vips ferdig!



Til ca 8 ispinner:

1 pose frosne jordbær
1 boks gresk yoghurt med vanilje
Ev. pittelitt saft for å få den rette konsistensen.
(jeg brukte ca. 1 dl bringebærsaft, fun light)






4 kommentarer:

  1. Oooh, ser supergodt ut! Dette skal jeg teste! :) Ha en herlig dag. :)

    SvarSlett
  2. Det så veldig fristende ut :-) Tror jammen at dette må prøves ut :-)

    SvarSlett
  3. Høres innmari godt ut! Gleder meg til å lage de ��

    SvarSlett
  4. De så skikkelig gode ut!!
    MÅ lage:)

    HA en fin helg!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...