beatehemsborg

onsdag 9. september 2015

give away | design ditt eget deksel

|| sponset innlegg ||




Har du lyst til å lage ditt eget telefondeksel?




Jeg har laget mitt eget, og siden dette er et
iphonedeksel synes jeg det var kult å bruke et
 av instagrambildene mine på dette. 



Nå har du muligheten til å vinne et valgfritt deksel fra CaseApp 
Du kan lage motivet selv, eller velge mellom mange kule design
fra nettbutikken.



Legg igjen en kommentar her og du er med i 
trekningen av et valgfritt deksel.


Ønsker du å handle i nettbutikken kan du få 20% rabatt 
på handelen ved å oppgi rabattkode:
BEATE20
Tilbudet gjelder t.o.m 30. september


Jeg trekker en vinner søndag 13. september




9 kommentarer:

  1. Deltar gjerne og håper på vinnerlykken 👏🏻👏🏻👏🏻
    Mvh Aina

    SvarSlett
  2. Lekkert deksel av bildet ditt :) Blir gjerne med og prøver om jeg er heldig :) *krysse fingrer*

    SvarSlett
  3. For et flott deksel! Dette kunne jeg virkelig tenkt meg! Da er det bare å krysse fingre å håpe på vinnelykke! ;) God kveld til deg ;)

    SvarSlett
  4. Trenger et nytt deksel :) Ønsker meg!!

    SvarSlett
  5. Nydeleg! Eg vil gjerne vere med i trekninga! :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne vinne:)

    SvarSlett
  7. Ååh... Prøver lykken. Håper det er til Samsung og. Ellers har barna iPhone.

    SvarSlett
  8. Åååå få flott deksel....Er mer enn gjerne med.Utolig kreativ du er.......

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...