beatehemsborg

lørdag 3. oktober 2015

Det var en gang...

||sponset produkt||




med alt for mange sko...


  

...og jakker!



Da vi flyttet inn i huset vårt var inngangsdøra der det hvite gulvet
starter. Det var skikkelig upraktisk og vi bygde et vindfang med
plass til sko og jakker. Etterhvert har det blitt en del
sko og jakker kan du si... 

En kjekk stumtjener fra Jollyroom har nå fått plass i kroken,
og ennså lenge er det mors utvalgte saker som henger på den..
Snart fylles dennok med små rosa jakker, regntøy og sykkelhjelmer! 

Stumtjeneren er av merket Alice og Fox og er faktisk på
tilbud i nettbutikken nå. 


Det er nydelig høstvær hos oss i dag, og dagen
skal nytes!

God helg!





2 kommentarer:

  1. Den var fin :)
    Jeg trenger noe som ikke er så stort til å henge vesker på, denne så helt perfekt ut!
    Jeg kjøpte den jeg, så takk for tips ;))

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Lekkert. Her er det rene skobutikken i vindfanget, enda vi har 3 (!) skoskap som er stapp fulle. Klør meg i hodet.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...