beatehemsborg

lørdag 6. februar 2016

helt innafor




I sommer kjøpte jeg et grønt pledd på h&m home.


(puter fra kremmerhuset)

Jeg falt pladask for den herlige grønnfargen.




Siden har jeg vært på jakt etter etter puter i samme farge.
Det skulle vise seg å være vanskeligere enn jeg trodde...
Det er tydeligvis ikke en in-farge.




Jeg ble derfor hæppi da jeg fant en krok med litt grønt stasj på 
Kremmerhuset i dag. Putene har motiv på den ene siden og er
ensfarget på den andre siden. Det er ikke heeeelt den samme 
grønnfargen, men i en nyanse som passet fint til pleddet.
Helt innafor!





2 kommentarer:

  1. Oh! that was a cool post.I like it.

    SvarSlett
  2. Heisan! Har ikke du blitt en "racer" på å strikke, da finner du kanskje fargenyansen og med tykke pinner blir det både røft og går kjapt!:-))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...