beatehemsborg

mandag 21. mars 2016

Homemade lemon smoothie...



Hjemmelaget sitron smoothie.
Skikkelig digg - og sunt!




Til en porsjon brukte jeg:
1 beger yoghurt (jeg hadde bare Sprett banan tilgjengelig, men det funket fint)
1 kopp isbiter
1 ts vaniljehonning
Saften av ca. 1/2 sitron (prøv deg frem slik at den ikke blir for sur)
Ca. 1 ts sitronzest (det ytterste laget på skallet raspes med fin rasp)

Så kjørte jeg alt i blenderen til isen var knust.

||

In english:

For 1 portion:
1 cup yogurt 
1 cup ice cubes
1 teaspoon vanilla honey
Juice from ca 1/2 lemon
About 1 teaspon lemonzest

mix in a blender.




Etiketter er gøy!




Disse har jeg laget i photoshop, men man kan fint lage etiketter 
i f.eks Word.


(sugerør fra festfabrikken.no)


Friskt og godt! 





4 kommentarer:

  1. It looks delicious! Thank you so much for sharing. :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk friskt og godt det hørtes ut :))

    SvarSlett
  3. Ah, så nydelig påskeinspirasjon hos deg! Og bildene er fab, som alltid <3

    Ha en fortsatt riktig fin påske!
    KLEM

    SvarSlett
  4. Ah, glemte å logge inn ;D

    hilsen fra anette / anetteshus.com over

    KLEM igjen

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...