beatehemsborg

lørdag 19. oktober 2019

slow and easy

|| samarbeid med folklorecompany ||
|| sponset innlegg ||



En daff lørdag uten spesielle planer...
Det regner og det frister å pussle med noe inne.


Jeg har startet på diy-bildet som jeg har designet hos folklorecomp.co/norge
Bildet (som består av en strofe fra en av låtene til favorittbandet mitt) har jeg selv 
designet på web-shopen. Mal, aidavev, tråd og nål har jeg fått tilsendt i 
posten. Jeg knotet litt først... jeg har ikke brodert siden barneskolen... 
og jeg anbefaler å lese instruksjonen først hvis man er litt rusten på brodering!
Jeg glemte for eksempel at tråden skal deles. 
Noe som resulterte i veldig massive korssting *ler*

Nå er jeg godt på vei og jeg  begynner å få litt dreisen på det;) 
Jammen var brodering en morsom aktivitet, og egentlig var
det litt avslappende også!

Har du lyst til å prøve? Følg med på bloggen, snart 
deler jeg rabattkode hvor du får 15% på ditt eget diy-kit.



1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Hương Lâm chuyên cung cấp máy photocopy và dịch vụ cho thuê máy photocopy giá rẻ, uy tín TP.HCM với dòng máy photocopy toshiba và dòng máy photocopy ricoh uy tín, giá rẻ.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...