beatehemsborg

tirsdag 4. august 2009

.:Status:Kjøkken:.

Nå har vegger fått to strøk maling og taket ett, så det er fremdeles litt jobb som gjenstår. Mine planer om å bytte våre Norema kjøkkenfronter med Ikeas "Ståt" gikk rett i d...... Skuffelsen var stor da vi fant ut at de ikke passet i våre skrog. Så for meg timesvis med pussing, gnukking og maling av tidligere mørkbeiset furufronter... og et resultat som ikke blir som jeg har sett for meg... Så sjekket jeg ut nettsiden til Herjedals Kjøkken. Der har de kjempefine fronter som tilpasses vårt kjøkken. Falt veldig for de frontene som møtte meg på nettsiden. Hvite med "riller". Har sendt mail og bedt om hjemmebesøk. Dette blir såååå spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...