I går laget vi deilig (jukse) paella. Ja, en sånn hurtigvariant...
Men veldig god! Risen kokes som vanlig, men jeg steker den litt
sammen med alle de andre godsakene før servering.
Jeg hadde god hjelp av Messi og SuperDiva`n på kjøkkenet.
Lotte shoppet denne kjolen og rosa glitresko tidligere i uken og vil
egentlig ikke gå i noe annet. Kas skal helst gå i fotballdrakter...
Nybadet kjøkkenhjelp i skikkelig praktisk kjøkkenantrekk!
Se på meg!!!!
Ønsker dere alle en fin-fin dag!
klem