beatehemsborg

onsdag 23. september 2009

.:Gave fra mannen på bryllupsdagen vår!:.


Mannen min hadde med seg en kjempe-overraskelse hjem i dag. Vi har jo bryllupsdag i dag, så når jeg ble ropt på fra gangen ventet jeg vel egentlig å bli møtt med en blomsterbukett... Det ble jeg ikke.



På trappa sto mannen med drømmekomsoll-bordet fra danske New Garden! Er det mulig å være så heldig da? Tusen takk verdens beste mannen min! (Legg merke til de to hjertene som for anledningen har blitt festet på skuffen... skal vel gi dama på mini-mal æren for det påfunnet... men allikevel: SMELT, SMELT )




Dette super-skjønne konsollbordet er kjøpt på mini-mal.


Photobucket

6 kommentarer:

  1. FOR en snill mann du har! Utrolig fin og koselig overraskelse. Så lenge varte altså den jakten ;) Hihi. Da har du noe å plassere den nye, fine lampa di på :)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer! Det var kjempe fint! Du må ha en fantastisk snill mann:) Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. gratulerer så mye!! Det var jo kjempeflott!!! lønner seg kanskje å begynne i den andre enden da:P

    SvarSlett
  4. Grattis til dere begge. Og for en flott konsoll a gitt...snille petter`ærn sin det....Men husk, snill dame = snill mann :-))

    Klemz fra SIssel.

    SvarSlett
  5. For en utrolig snill mann du har! Også for et nydelig konsollbord. Gratulerer med gårdsdagen forresten.
    Klem Janne Merethe

    SvarSlett
  6. Ta godt vare på den mannen! Så herlig gest å gjøre. Skikkelig fint var det også :-) Vibeke (Vi har bryllupsdag i slutten av denne måneden - tror jeg skal fortelle mannen min om blogginnlegget ditt ...hi hi)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...