beatehemsborg

fredag 4. september 2009

.:Liker egentlig regn jeg:.


(Bildet er tatt fra verandaen for to dager siden. Ble så fasinert av
sola som prøvde å trenge gjennom et veeeldig mørkt skydekke)

Regn, mørke skyer og gjerne litt torden... Ja, jeg liker det. Spesielt nå som jeg er i mamma-perm. Da kan jeg tenne lys og kose meg inne med god samvittighet. Må bare nyte det mens jeg kan... Når jeg begynner å jobbe igjen er det på med regntøyet og ut i all slags vær!


Får jo håpe at sola viser seg i helga da. For jeg liker sol også...

God helg til alle.

1 kommentar:

  1. jeg blir såå kreativ av regn jeg!! sitte inne på kjøkkenet mitt med masse telys og hente frem symaskinen...se regnet piske mot vinduet! herlig! Elsker regnvær/ruskevær jeg:))
    Synes også lufta er bedre når det regner:))

    god helg

    klem fra Lillan

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...