beatehemsborg

tirsdag 29. september 2009

.:ops, er du her ennå...:.



...og da snakker jeg selvfølgelig ikke om deg, men om min trofaste venn malekosten. Har hatt en uke med malingsfri nå, men malekosten står fremdeles nyvasket på kjøkkenbenken. Jeg er rett og slett så vant til å se den der at jeg ikke har tenkt over at den fremdeles står der. Fikk en kommentar av mannen: "maler du a´?" Hi, hi, kanskje på tide å rydde ut i garasjen sånn at jeg snart kan hente den inn igjen til nye prosjekter...

Jeg må jo ta med noen vakre kjøkkendetaljer også da... Denne kurven med egg for eksempel. Egg har jo selvfølgelig bedre holdbarhet i kjøleskapet... men etter at jeg begynte på lav-karbo går det så unna på eggene at jeg uten problem kan ha de på benken.


Også må jeg bare si tusen takk for alle oppmuntrende ord til lille pasienten vår... Han er i farta igjen!
Photobucket

2 kommentarer:

  1. Heisann.
    Det er første gangen jeg er innom bloggen din, og her kommer jeg gjerne tilbake på besøk:)

    Kjempekoselig blogg!
    Ha en fortsatt fin dag :)

    SvarSlett
  2. Hei og takk for besøket. Så fint det var her hos deg, jeg legger deg til så jeg finner veien tilbake. Likte veldig godt den skrivebordslampen. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...