beatehemsborg

mandag 14. september 2009

.:Velkommen i gjengen:.


Hurra!I dag har jeg vært på posten og hentet 4 nye greengate latte krus fra Romantiske hjem.
2 stk blå med prikker og 2 stk blå paisley. Var veldig spent på de to siste, for de har jeg ikke sett på nært hold før. De er helt utrolig vakre, og passer supert inn til det jeg har fra før! Det er jammen bra at jeg har begynt å drikke kaffe igjen gitt, for nå har jeg ganske mange kopper i samlinga... Hvor mange kopper kan man egentlig ha tro???

4 kommentarer:

  1. Akk - de er så nydelige! Man blir glad av mindre :) Jeg lurer også på hvor mange lattekopper man kan ha... Jeg har bare fire, men kjenner jeg vil ha flere! Alle, helst :)

    Nyt kaffen! Klem

    SvarSlett
  2. sååå fiiine....

    så hyggelig å hente en slik pakke i posten!!
    klem til deg'''

    SvarSlett
  3. Nyyydelig :) Heldige deg :)

    Klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Man kan ha maaaaange kopper, det er jeg helt sikker på ;o)))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...