beatehemsborg

fredag 9. oktober 2009

.:Donald-turnering og pirateri:.

Target!


He shoots!


He scores!


Siste dag i høstferien og vi nyter dagen... Klokka nærmer seg to og Kasper går fremdeles rundt i underbuksa... Vi leker og vi leker. Tidligere i dag hadde vi skyte-turnering med ukas gadget fra Donald. Sønnen slo mora så det dundret! Resultat etter to omganger: 7-2!

I skrivende stund er stuebordet kapret av pirater. Etter ryddesjauen tidligere i uka fant Kasper masse leker han egentlig hadde glemt at han hadde. Jeg synes playmo er koselig. Det blir liksom litt rollelek ut av det. Kjempebra for gutta og leke med noe som ikke bare sier svisj, pang, øøøøøøørn-øøøøørn, tju-tju og bang! Tenk så mye språkstimulering gutta mister fordi de ikke leker med dukker!




Hiv og hoi - God helg!

Photobucket

5 kommentarer:

  1. Så koselig! Høres ut som en fantastisk herlig formiddag :) Kjempeflotte bilder!

    Playmo er gøy ;)

    Ha ei god helg! Klem

    SvarSlett
  2. Morsomme bilder! Det ser ut som om det er full fart:)

    Ha en riktig fin helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så gøy det ser ut til at dere har det!! Håper jeg blir en like krativ og flink mamma når Thea blir litt større!! Og Playmo er gøy!! Det lekte jeg med når jeg var liten og kanskje Thea vil gjøre det samme? ( selv om etter hva jeg har sett i butikken så er det svinedyrt:P) Ha en fin fredagskveld!!

    SvarSlett
  4. hihi leeeeeeeeeer beata, tur att vi har den här stilen som tål lite slitage, fniss!
    ha en gooo helg, varmkram lotten

    SvarSlett
  5. Playmo er kjempe gøy da... :D

    Her går det i duplo... Finner og tråkker på de over alt... :) *Au Au Auuuuuu* :P

    Ha en flott helg...!!! :D

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...