beatehemsborg

mandag 5. oktober 2009

.:Også MEG da...:.


Ja, jeg har smilt litt for meg selv når jeg har sett flere interiørbloggere som har tatt opp temaet jul i ulike varianter... Jeg har igrunn hatt nok med å ta innover meg høsten og alt det innebærer (se forrige innlegg). Jul er jo uendelig langt borte... eller...

I dag var jeg innom mini-mal for å kikke på noen nye skilt som har kommet inn.
Mange tøffe metallskilt med stilige sitater. Jeg plukket fort ut et, men så skimtet jeg noe bak disken... GOD JUL med herlige røde bokstaver. Nei, det er for tidlig tenker jeg for meg selv. Jeg får heller kjøpe det nærmere jul! Men, tenk om de ikke har flere igjen da. "Kjøøøøp meg!", ropte skiltet... ja vel da. Det kan jo bare legges i en skuff og tas frem i desember.

Når jeg kom hjem fikk jeg plassert mitt kjøkken-skilt og jule-skiltet ble lagt i en skuff - og så ble det tatt opp i gjen. Mon tro om det blir søtt på knaggen under kjøkkenhylla...måtte bare prøve... Og ja, det ble søtt! Supersøtt faktisk! Må bare huske å ta det vekk før mannen kommer hjem, så han ikke tror det har rabla for meg!


God Jul!

8 kommentarer:

  1. Hihi, du er morsom :) Artig at du tok steget og kjøpte JULEting allerede NÅ ;) Fint var det i alle fall. Og det øverste skiltet; stilig!

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fint skilt snuppa :-)
    Det hadde egentlig passet bra hos meg også..hmmm kanskje det blir en tur på minimal snart da..

    Kos deg i høstferien :-)

    Klem fra Anette.

    SvarSlett
  3. Hihi, leeeenge til jul for meg også, men spørs om jeg ikke hadde tenkt som deg. Livredd for å gå glipp av noe vet du. Skal ta meg en tur på mini mal når lungebetennelsen har gitt seg, mye søtt og finne der.
    Skiltet var lekkert i alefall;)
    God jul!
    Klem Anita:O)

    SvarSlett
  4. Kjempefine julesaker! Jeg innrømmer glatt at jeg gleder meg supermye til jul allerede! :) En av mine laster sikkert....
    Kjempekoselig blogg du har! Jeg legger deg til i bloggrollen min! :)

    SvarSlett
  5. hehe...ja er det ikke typisk! Jeg ville sikkert gjort akkurat det samme som deg angående skiltet, man vet jo aldri...det kan jo bli fritt! ;)
    Tusen takk for besøk hos meg, kjempekoselig at du la igjen noen spor etter deg!Ønsker deg en fin kveld! Siren :)

    SvarSlett
  6. hihi så skjønt innlegg sitter og smiler for meg selv for jeg kejnenr meg igjen, jeg bli litt irritert over butikkene som begynner så tidlig med julevarer og likevel så må jeg liksom bare borti å snoke på dem:) God jul;P

    SvarSlett
  7. hehe så morsomt!! Tror mannen hadde trodd jeg var gal on jeg hadde hengt opp noe med jul nå:P men så har man jo lyst til å bruke det man har og da:P Spesielt når det er nytt:) hehe.. God JUl!

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ men det var jo veldig koselig da:-) Blir gøy å pynte til jul, synes det er så vanskelig å bestemme seg for enten rød koselig jul eller hvit romantisk jul,liker begge deler så godt..Bra det er en liten stund til hehe..:-) Legger meg til som følger på den fine bloggen din:-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...