beatehemsborg

torsdag 4. februar 2010

.:O store nettbutikk:.

(metall-robot kjøpt på mini-mal)

Trommevirvel.................................


Slikkepottene i pastell er lokalisert - og bestilt! Fikk tips om en fantastisk dansk nettbutikk som heter Nordhjem. Fort gjort å gå berserk der gitt! Rice slikkepotter i herlige pastell-farger + mange andre super-søte kjøkkenting flytter snart inn på mitt kjøkken! Er det mulig å bli så happy på grunn av noen slikkepotter tenker kanskje du...
JA! svarer jeg... like happy som jeg er hver gang jeg utvider greengate-krus samlingen min...
Nå må jeg bare smøre meg med tålmodighet mens jeg venter på pakke-lapp i posten!



Photobucket

12 kommentarer:

  1. Hæhæhæ, kuuuleste roboten!! :D

    SvarSlett
  2. Takk for tipset! Greengate er alltid kjærkomment..

    SvarSlett
  3. Jeg fikk akkurat pakke fra Nordhjem.... Kjempefornøyd, bortsett fra at jeg hadde glemt å bestille riktig farge på en pute... Hvordan gjør du det i forhold til toll og moms? Alltid irriterende med de ekstra pengene når man skal hente pakka!!

    God helg til deg!

    Klem Kari

    SvarSlett
  4. kari: vet ikke hvordan det blir med tollen... da jeg bestilte fra sverige betalte jeg ikke ikke noe ekstra da jeg hentet pakken... men jeg vet at man kan få regning i posten leeenge etter at man har hentet pakken.... så det gjenstår å se.

    klem beate

    SvarSlett
  5. Det kan være veldig lurt å få avsender til å skrive at verdien i pakken er under 200,- NOK, det gjør de fleste og da slipper du toll og mva...

    SvarSlett
  6. Ja, greengate är fint.:-) Kram

    SvarSlett
  7. Den nettbutikken er herlig :) Sist jeg var inne satt jeg sikkert en time - men klarte jeg å bestemme meg? Det er så mye fiiint!!
    God helg, Beate!!
    Klem

    SvarSlett
  8. Takk for tipset - skal ta en tur inn der i løpet av helga.

    Kos deg!
    Klem Igi

    SvarSlett
  9. Så fina bilder! Vilket härligt uttryck på norska "BRA NOKK" = ), det gillar jag!!!

    Ha en sköööön helg!
    Kram L-L

    SvarSlett
  10. Hejsan B! Den rosa slickepotten från Rice har min syster. Så fin. Ha en härlig helg! Kram alexandra

    SvarSlett
  11. Sidan eg sparer til madonna denne månaden, skal eg IKKJE gå inn på den nettbutikken... ;) Livsfarleg! Roboten var hyltøff! Hadde sikkert blitt vel motteken av lillebror her i huset! :)

    Vil ynskje deg ein god fredag,
    og ei fin helg!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  12. Hei, lekre og vårlige farger, rett og slett sprudlende kjekt å lage mat med. Nydelige skilt du har laget. Ha en fortsatt fin helg. Klem.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...