beatehemsborg

torsdag 4. mars 2010


En liten historie fra virkeligheten...

Jeg tok min kjære mann på fersken på kjøkkenet en dag... og jeg tror kanskje jeg overrasket han litt med min reaksjon...???

"Hva i all verden er det du driver med???" spør jeg. Mannen skvetter til og kikker på meg med undrende øyne... "Hæ?" svarer han. "Ja, du står jo her og snyter deg i mine fineste TineK servietter!!!" Han så på meg som om jeg skulle være gal (er jeg?) og sier: "herregud, du snakker jo til meg som om jeg skulle gjort fra meg midt på stuegulvet jo...". "Hmm" sier jeg oppgitt og gir ham tørkerullen... mens jeg tenker at ja, det er faktisk nesten like ille...hi,hi. MANNFOLK! tenker jeg... KVINNFOLK! tenker (sikkert) han... og vi ristet litt på hodet begge to.
Men ærlig talt!
- Servietter er jo som små kunstverk!
- Servietter er prikken over i en når jeg dekker på bordet!
- Servietter er alt for dyre til å kline buser på!
- Servietter er helt klart min nyeste dille!
Gal??? Jeg bare verner om mine favoritter jeg...


Photobucket

21 kommentarer:

  1. ja, ja... hva skal man si til dette! Jeg måtte flire når jeg leste det, for det er vel en helt klassisk scene, - eksempelet på hvor forskjellig vi vurderer ting av og til. Vær glad for at han snyter seg, du! Min mann ser rart på meg når jeg styrer rundt i huset og tar bilder av middagstallerkner, putevar og potteplanter...Hurra for den lille forskjellen!!!

    SvarSlett
  2. Ha ha, eg ler litt, men er så einig så einig.
    Godt skrive!

    SvarSlett
  3. Vi er i forskjellege univers. Sånn er det med den saken!!! :)

    Klem Elin :)

    SvarSlett
  4. Godt en god latter forlenger livet! Stakkars disse mennene... *S*

    men jeg kjsønner deg Tine K serviettene er jo også meget dyre!

    Klme klem

    SvarSlett
  5. Nå hører det med til historien kjære damer at den omtalte tørkerullen var IKKE deltager i denne historien. Det var enten å hente toalettpapir, ta en serviett eller å snyte seg rett i vasken. Da valgte jeg selvfølgelig det som var nærmest - dessuten så har vi SVÆRE bunker av de serviettene.

    SvarSlett
  6. He he..jeg skjønner godt reaksjonen din.;)

    SvarSlett
  7. Haha, denne var god.Tror flere av oss kjenner oss igjen i den manglende "respekten" for dyre servietter.Vi burde kanskje vise dem prislappen på de små herlighetene, så kommer vel respekten sigende...

    SvarSlett
  8. herlig dere to. Flott skrevet av Beate og like bra parrert av Jan Petter Ho-ho-ho

    ha en fin kveld.
    mini-mal mette

    SvarSlett
  9. Godt å høre at det er slik flere plasser - derfor GJEMMER jeg bort de fineste servietter - ellers forsvinner de bort til snørr og melkesøl:-)

    SvarSlett
  10. Stakkars mannen, må få snyte seg da vettu!

    Spander en serviett på han du, så skal du se det lønner seg på sikt...hi.hi

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Nope, du er ikkje gal :o)

    SvarSlett
  12. Hei Beate.

    Hehe... Ler så jeg griner. Du er morsom du. Klart det er stas med fine servietter, men må de være så dyre? Har du råd til å bruke dem? Jeg skjønner reaksjonen din altså.

    Men Jan-Petter, servietter er vel ikke så godt å snyte seg med? Huff, blir sår bare jeg tenker på det... Syns jeg ser dere...☺☺☺

    Klem MC♥

    SvarSlett
  13. Hej Beate.
    De där Green gate muggarna är sååå fina.
    Hoppas du får en fin helg.
    Stor kram Lina

    SvarSlett
  14. Hihi..menn og kvinner...Skjønner du reagerte, flotte servitter brukes ikke til å snyte seg i. Her i hus kunne jeg bare fortalt han hva de kostet, så hadde han ikke brukt de til det mer(min mann er veldig opptatt a hva ting koster). Flott blogg hadde du og,ha en flott helg, klems...

    SvarSlett
  15. *ler høyt*
    Du skriver veldig bra Beate!
    Jeg skjønner deg jo, men jeg ville nok spandert en serviett på mannen:) Hvis serviettene blir brukt vet du, er det en unnskyldning til å kjøpe nye, dyre servietter ;)
    Kos deg med serviettene dine, det har jeg også alltid likt, vi samlet vel også på de når vi var små :) En av hver- jeg hadde en god samling! Ha en super helg! Klem

    SvarSlett
  16. :-) Jag förstår dig helt Beate! (Ledsen Jan-Petter!) Herre min hatt snyta sig i finservetterna ;-) Ha en fin helg båda två! Kram Alexandra

    SvarSlett
  17. Haha, det var dagens humring...;-) lenge leve forskjellene mellom menn og kvinner for da får man seg noen gode latrer innimellom. Så kan man jo diskutere hvem som er sprøest- helt klart den andre enn seg selv;-)

    SvarSlett
  18. Hahaha, nå ler jeg høyt! Det kunne skjedd her i huset også!:)

    SvarSlett
  19. Ha ha. Høres ut som vi er fler med samme problem!! Derfor har jeg nå ikke pene servietter lett tilgjengelig, men i en kurv i skapet i stua. Altså må han velge tørkerullen!!!! Men til fest er det unntak. Lisbeth

    SvarSlett
  20. Hæhæææ, nei du er langt i fra gal! Man snyter seg da virkelig ikke i servietter....
    Jeg gjemmer unna mine, det er den eneste muligheten jeg har til å berge dem, for mannfolk tar det første og beste og skjønner ikke slik tydeligevis...
    Jeg vil faktisk påstå at det til og med hadde vært bedre om de brukte genserermet jeg asså, hihi;)

    SvarSlett
  21. Hehehe, makan! det får da være grenser hva man skal snyte seg i ;)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...