beatehemsborg

søndag 20. juni 2010

Når sommer´n kommer kjenner jeg at lysten
til å gjøre ting inne blir såååååååå liten!

Derfor har stuen fått en liten sommerlook...
Det vil si at jeg har ryddet bort en del i stua.
Ting og tang er nå stuet bort i skap og skuffer
slik at jeg slipper å bruke tid på noe
så kjedelig som støvtørking inne!



Peishylla er rensket og det står bare
noen få lysestaker igjen.


Puter og tepper får bli,
for når kvelden kommer er det
godt å krabbe oppi sofaen
under et varmt teppe!




Hva med deg?
Blir ting pakket bort for så og bli satt frem igjen når høsten kommer?
Photobucket

9 kommentarer:

  1. Har ikke satt bort noe fra stua nå når det er sommer nei, men om jeg hadde gjort det er j redd det ikke hadde kommet ut igjen... ;) hehe, fort gjort å glemme hva man har også handler jeg bare mer nytt;)
    Men det er sikkert deilig å gjøre det slik, føles litt luftigere kansje!?:)

    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Jeg har blir ting også stuet bort på sommeren. Sommeren varer alt for kort til å bruke tid på sånne kjedelige sysler.

    Ha en fin kveld.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  3. Heisan..hadde sikkert vært smart å ryddet bort noen ting...men det gjør ikke jeg...

    Klem O=)

    SvarSlett
  4. Her ryddes det bort/flyttes på ting hele året.....;) Mannen syns det er litt slitsomt av og til, at ikke en lader til mobilen kan ha en fast plass en gang...;D

    SvarSlett
  5. Hjemme hos meg er det så minimalistisk at det ikke er stort å pakke bort om sommeren. Ute derimot er det litt mer frodig. Men der pakker vi ikke bort, der finner vi fram (som sikkert dere også). Enig i at det ikke er noe særlig å bruke energi på støvtørking og innearbeid når det er så mye mer gøy å være ute.

    Ha en god kveld.

    Klem

    SvarSlett
  6. Burde gjort det samme,men er redd alt står...unntatt julenissene;)

    ha en fin kveld og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Hei.

    Det var et smart valg. Støvtørking må være det kjedeligste av alt husarbeid. Jeg skulle gjerne gjort det samme, men jeg har ikke plass i hverken skuffer eller skap. Kanskje på tide å tømme de først... Og så kott og boder. Og kjelleren... Ja, sånn fortsetter det her. Trur vi kunne fyllt 2 containere med "skrot" og bortstua nips.

    Ha en fin ukestart. Jo, vi var heldige med været i dag og det ser bra ut neste uke og. Jiiihaaa...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  8. Synes det er kjedelig å holde på inne nå om sommeren jeg også. Blir lite dilling og styling her i huset. Når sommeren er på hell og det blir mørkere så kommer interiørinteressen tilbake for fullt.
    Ha en fin kveld. Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  9. Kjenner trangen til å rydde bort saker og ting om dagen selv.... Blir nok satt litt inn i skap her også etterhvert! Føler meg nesten litt kvelt her om dagen... hehe!

    Så smart å sette hjul på kassen, forresten!
    Den ideen tror jeg jammen at jeg adopterer til min egen kasse... Må se om jeg ikke får demontert en gammel og ubrukelig ikea tvbenk først... ;)

    Ønsker deg en deilig uke!
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...