beatehemsborg

tirsdag 19. juli 2011

et hemmelig sted...



Loppa og jeg fikk lyst på noe snadder etter frokosten i dag!
Hva er vel bedre enn selvplukkede bringebær???
Jo, det er selvplukkede bringebær  - plukket på mammas hemmelige sted!


Med hver vår kopp gikk vi optimistiske til verks...
Ned til bua...


 ... og videre innover!

Jammen!
Her var det noen bringebær som ventet på oss gitt.




Loppa klarer ikke å vente... bare må smake litt...



Nam, nam....
Skal vi ha vaniljesaus på? spør jeg.
Jaaaa! svarer Loppa.


Loppas klatre-i-fjellet-rompe...
Herlig!


Rett i koppen...
Rett i kroppen...

Ønsker dere alle en herlig dag!

Photobucket

12 kommentarer:

  1. herlige bilder ♥
    fin sommer videre
    Linda :-)

    SvarSlett
  2. NAM!!! Bringebær er uten tvil det aller beste som finnes!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder! Ser ut til at dere koser dere stort! :)
    Ha en fortsatt deilig dag! :)

    SvarSlett
  4. Det bildet med "klatre-i-fjellet-rompe" va absolutt min favoritt :)
    I dag har det gått i bowling,lufthokey,soft-is/kule-is...og akkurat no fotball på Bunes.Snart så bli det Kaspers favoritt(iallefall når han e her) kjøttdeig med kjøttsaus og spagetti!!
    Ha ein fortsatt fin dag,
    Rita

    SvarSlett
  5. Herlig!

    Ønsker dere også en fortsatt fin dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder :)
    Ser slettes ikke feil ut med hytteferie!
    Kos dere videre :)
    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  7. SÅ koselig :) Fine litle nakken med krøll. Eg er så svak for nakker, det er nåke så sart og uskyldig med nakker.

    Gratulerer med 600 følgjerar - ikkje så rart spør du meg, alltid så koselig å komma inn her til deg. Nyt livet på hytteferie - eller - nytt FORTSATT livet på hytteferie :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  8. Så deilig!!:-)

    Ingenting er bedre!

    Ønsker dere en fortsatt fin sommer!:-)

    Kleem

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder og teksten gjør det hele bare helt topp :)

    Kos med slike innlegg ;)

    SvarSlett
  10. Ååå, så herlig, Beate!! Det er så koselig med hytteliv! Og deres fine, lille røde hytte minner sånn om vår.

    Ha en fortsatt herlig sommer!

    STOR klem
    Anette:)

    SvarSlett
  11. Så VAKRE sommerbilder! Eg vart heilt rørt! Vi har så dårleg vèr, at eg er heilt deppa... Men innlegga dine fekk fram smilet mitt! TUSEN takk! :) Du er ein mester i å formidle stemning!

    Håper dokke har vakre dagar!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...