beatehemsborg

mandag 12. september 2011

drømmehagen


Drømmehagen min ligger rett over gata for barnehagen der jeg jobber.
Jeg følger denne hagen året rundt,
og den er akkurat slik jeg drømmer om!
Herlige, gamle frukttrær og spennende kriker og kroker!

Her finnes jo alt av frukt og bær.
Epler, pærer, plommer, rips, solbær og bringebær!

Vi er så heldige at vi får ta med barna innenfor gjerdet for å høste!
Dere kan tro at barna koser seg her inne! (og jeg også selvfølgelig!)



Det er herlig å drømme!

Photobucket

6 kommentarer:

  1. Dette må være luksus, ja, både for deg og barna i barnehagen! Så koselig med frukten i kassen. Så fint huset ligger til der bak trærne. :)

    SvarSlett
  2. Så fantastisk!
    Vi har epler, jordbær, rips, solbær, kirsebær og masse markjordbær i hagen vår -I love it! Planer om plante mer etterhvert også -nam nam ;)

    Hagen på bildene er heeelt nyyydelig, skjønner godt at det er drømmehagen ♥

    SvarSlett
  3. Ja! hvem drømmer ikke om en frugthave.
    Som barn havde min bedste og bedstefar en frugtplantage og det nød vi unger...

    Ha´en dejlig aften.

    Knus Susi

    SvarSlett
  4. Å drømme er gratis-så godt man kan gjøre det titt og ofte..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Hei.

    Jeg liker også disse gamle frukttrærne. Ulempen er at det tar et helt liv å få de så gamle og krokete. Du får nyte drømmehagen, selvom den ikke er din.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Så hyggelig at dere får muligheten til og komme dit og høste:)Det er snilt gjort!kose dere i drømmehagen:))klem kathrin

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...