beatehemsborg

mandag 3. oktober 2011



Hei og hopp!
Nok et oliventre har flyttet inn...
Enn så lenge går det fint med det andre
- som har bodd inne i flere uker nå.

 
Foreløpig står oliventreet ved siden av peisen.
Det må nok flyttes et annet sted når fyresesongen er i gang...
De liker vel ikke å stå for varmt??

Etter 6 år med grå peis, er vi litt på tenker`n på om vi vil male den hvit igjen...
Er veldig usikker i og med at muren går helt bort til binningsverket vårt.
Kanskje blir det litt kræsj???
Tenke, tenke....

Aller helst ville jeg byttet den ut med en kul vedovn...
Ja, det hadde vært noe!!


 
Sinkboksene med lyng har flyttet opp på peishylla...
Enkelt og tøft!
ME LIKE!

 
Photobucket

8 kommentarer:

  1. Hei frue.

    Jeg synes den var fin i grå, jeg. Fugene er jo også grå og det utfyller hverandre. Det skal ikke være lett å bestemme seg, men du får tenke nøye gjennom det.

    Løkke te...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Keep it ;) Men eg er VELDIG inhabil m.t.p. grått... Elskar alle slags gråtonar. Veit det er noko anna når ein går lei... Flott hos deg uansett! Treet må du setje på ein kjøleg stad, i alle fall ikkje nær ovnar og varmepumpe. Mine overlevde heilt til våren kom, då vart eg slurvete med den literen vatn dei ville ha i veka. Pakka inn krukka i plastnett for at den skulle halde seg fuktig. Trur dei likar å bli spraya med vatn også?

    Nydeleg hos deg!

    klem,
    e

    SvarSlett
  3. Oi... og jeg som tenkte med en gang... SÅ kult med grå peis! Syns du skal beholde den som den er jeg :D I alle fall til du har fått bestemmt deg 110% ;)

    SvarSlett
  4. Jeg digger den i grå jeg ;)
    Men så elsker jo jeg den fargen også da...
    Oliventre på tapeten hos meg også i dag :)
    Håper de klarer seg en stund, for er jo så fine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Synes peisen var kjempefin som den er jeg..:)
    Passer inn til stilen din Beate.
    Lekre grå detaljer!
    Klem.

    SvarSlett
  6. De enkla blir oftast finast!!!
    Ha de bra!
    Lotta

    SvarSlett
  7. Den var kul i grå synes jeg!!
    Oliventre skal vel ikke stå altfor varmt!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. Så fint du har gjort nu igen.:-) Kram Stina

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...