beatehemsborg

lørdag 28. juli 2012

et lite tips...


Lavendel er så vakkert!
I går plukket jeg med meg en liten
bukett som jeg satte oppi et olivenglass.
Enkelt, dekorativt og morsomt å ta med seg på besøk!




Glasset tok jeg med meg og ga til mamma`n min,
og nå står det i det skjønne lysthuset som
jeg er en smule misunnelig på...





Her passer lavendel flott inn sammen med mange blå detaljer.




I år har de malt gulvet grått.
Det ble skikkelig lekkert!






Jeg har jo fulgt Hulda sitt lysthus-prosjekt også,
og det gjør jo bare at jeg får enda mer lyst
på mitt eget lysthus... hi, hi...



Her pøser regnet ned i dag, så her blir det nok film-maraton i stua!
Må bare jage vekk mannen og x-antall syklister først...








23 kommentarer:

  1. Så flott i lysthuset til foreldrene dine. Lekkert innredet. :) Liker de blå detaljene. Hos meg ble det lysere blåfarger nå på sommeren, så får vi se hva det blir til høsten. Flotte bilder fra lysthuset deres, jeg ble SÅ inspirert da du viste fra det i fjor. Da hadde vi planer om å bygge vårt. :) Nydelig med lavendelen i glasset, et godt tips.

    SvarSlett
    Svar
    1. så gøy at du ble inspirert av mine bilder!! og tenk, nå står deres lysthus klart til bruk :)

      Slett
  2. Så flott eit tips!
    Har fulgt Hulda sitt prosjekt eg også.
    Har berre SÅ lyst på eg også.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Lekkert! Eg likar jo ting enkelt, og dette var supert! Misunner også Hulda og mannen, men du verden for eit arbeid dei har hatt! Fortener premien!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  4. Lavendel er både dekorativt og det lukter helt fantastisk :)

    Jeg ønsker meg også et lysthus! Men først må jeg vel også få meg et ordentlig sted å bo :) Hihi..

    Ha en fin lørdag, til tross for øsende regn ;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint! Og for et nydelig lysthus!
    Klem, L

    SvarSlett
  6. Aww! FOR et lysthus hun har! Takk for inspirerende bilder! Kjempefint med lavendelen♥ Ønsker deg en fin lørdag! Klem fra Livy

    SvarSlett
  7. Ååå, så lekkert lysthus! Nydleig gaveide fra deg også!
    Klem♥

    SvarSlett
  8. Åh så lekkert det var i lysthuset.....som en drøm :))
    KJempeflott med de lavendelene i olivenglasset. En enkel og fin dekorasjn.
    Ønsker deg en fin kveld
    KLem

    SvarSlett
  9. I like the grey floor and the blue details - it looks like summer pur!
    Have a nice weekend! Hugs ♥ Esther

    SvarSlett
  10. Hei skjønne vennen :)

    For et nydelig lysthus mammaen din har :) Kan se hvem du har arvet din sans for interiør og detaljer fra :) Lekre farger og innredning :)

    Og så koselig med lavendel i et olivenglass - lekkert! :)

    Drømmer meg som vanlig bort her inne på bloggen din - nydelige bilder, vennen!

    Her er det også bare regn, så nå er det den tredje Olsenbanden Jr-filmen som spilles for jentene ;)
    Ha en fin lørdagskveld :)
    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
  11. Sød ide med lavendlerne.
    Kan godt forstå du er lidt misundelig på din mors fine lysthus, det er så smukt!!
    Sådan et skulle man bare have i sin have.

    Her har det også regnet det meste af dagen, rigtig møgvejr:-(

    Ha´en skøn aften

    Knus Susi

    SvarSlett
  12. åh, jeg elsker lavendel. Det lukter så godt og så er de kjempefine :)

    Lysthuset til mammaen din var bare lekkert, forstår godt at du er pittelitt misunnelig ja :P

    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  13. Hei igjen vennen :)

    Jeg har lastet ned en 30-dagers prøveversjon av Photoshop Elements :) Men jeg får jo ikke til noe særlig ;) Men jeg bare tenkte å spørre hvilken skrifttype du har brukt da du skriver bloggadressen din? Den er sååå fin :) Får prøve å knote litt til før jeg gir opp hele Photoshoppen ;)

    Klemmer Lisa :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den heter signerat. Så gøy med photoshop! Bare sett i gang og prøv, det er slik jeg har lært...

      Lykke til

      Slett
    2. Tusen takk :) Ja, jeg må bare prøve og feile litt :) Er jo utaqllige muligheter der, så hadde vært kjempemoro å fått til :)

      Da skal jeg søke etter Signerat :) Tusen takk, snille vennen :)
      Klemmer og koser Lisa :)

      Slett
    3. ooops den heter signerica

      Slett
  14. Herlig enkel og nydelig idé - lavendel i olivenglass! Fint!

    Lysthuset er jo også så fint! Skjønner at du blir litt misunnelig ;-) Men så er du jo heldig som kan dra på besøk dit! Liker Hulda sitt prosjekt jeg også; nå skal jeg inn og "snoke" litt på det! :-)

    Fin helg videre!

    SvarSlett
  15. Å jeg bare elsker lavendel. Tenker hun ble glad for den søte gaven, den passet jo perfekt i det yndige lysthuset;)

    SvarSlett
  16. Så herlig det var med lavendel i glasset ♥
    Og dette lysthuset tilk mamma'n din er bare helt fantastisk!!
    Ønsker meg og et slikt et kjenner jeg:)

    SvarSlett
  17. Så vakkert det ble med lavendel i glass. det lysthuset kunne jeg tenkt meg også. vakkert.
    Klem

    SvarSlett
  18. Nydelig med lavendelen i glasset! Søtt tips! :) Og lysthuset var helt skjønt!

    God søndag! :)

    SvarSlett
  19. Nydelig gave.

    Der står jo "benken" din jo...!!
    Heldigvis har du fått din egen.
    Kanskje blir lysthus neste prosjekt??

    Klem Mona C

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...