beatehemsborg

torsdag 26. september 2013

dinner...



høst | kyllinggryte | loveit
 
 
 
 
 
Lyst på oppskrift?
Her er den:
 
Beates kyllinggryte
 
Kyllingfilet i biter stekes lett.
Løk, squash, paprika, hvitløk,
cherrytomater i båter og gulerøtter freses.
3 dl vann + en blokk hønsebuljong tilsettes.
Dette putrer litt, og kyllingbitene tilsettes.
Krydre med salt, pepper og MASSE karri
1/2 boks creme fraiche og 2 dl fløte tilsettes.
Det hele får putre til kyllingen er gjennomkokt.
 
Serveres med ris om ønskelig.
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Det både såg og Høyrtes godt ut❤️

    SvarSlett
  2. den så nydelig ut, denne må prøves! ;)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  3. hei! har skrevet her før, men fikk ikke tilbakemelding.
    Kjempe fin blogg. Jeg lurer så på hvordan du får disse tekstene på bildet ditt. Hva slags program bruker du? Og hvis det er slike "print" du kjøper, hvorfra og hvordan fungerer det?

    SvarSlett
  4. hei! har skrevet her før, men fikk ikke tilbakemelding.
    Kjempe fin blogg. Jeg lurer så på hvordan du får disse tekstene på bildet ditt. Hva slags program bruker du? Og hvis det er slike "print" du kjøper, hvorfra og hvordan fungerer det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den nederste teksten er "brushes", som er en ferdig tekst som legges oppå bildet. Disse kjøper jeg på nettet (digitalt, lastes rett inn på pc) Mange av mine brushes kjøper jeg her:
      http://www.designerdigitals.com/digital-scrapbooking/
      Jeg bruker både photoscape (gratis) og photoshop når jeg jobber med brushes.

      Slett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...