beatehemsborg

lørdag 4. januar 2014

snart historie...



Snart er dette gamle bordet historie *litt snufs*
Ja, jeg ser at det er slitent, men det er jo fiiint da!?
Jeg må bare innse at jeg ikke alltid kan få viljen min!
OG jeg synes jo det er gøy at mannen min også har meninger
når det gjelder interiør... så lenge han støtter mine... ho, ho!
 


Snart kommer et nytt bord inn... eller nytt er det ikke,
for det har faktisk stått i stuen før. Nå skal det males
i ny farge. Krysser fingrene for at det blir bra!
 
 
Hender det at du ikke får det som du vil?
Sånn interiørmessig asså...
 
 
 
 
 
 

10 kommentarer:

  1. Spent på nytt bord hos deg. Det gamle er jo koselig da :-) Får bestemme det meste, bare han får ha den antikke skrivepulten sin og kontorstolen i fred ;-) god lørdag.

    SvarSlett
  2. Hender det blir noen diskusjoner her også, må gi meg av og til ;) veldig koselig bord :)

    SvarSlett
  3. Hello! I'm a long time follower from Portugal but today I felt the urge to tell you just how much your pictures inspire me. Thank you so much for sharing them with all of us and my best wishes of a great new year for you.

    SvarSlett
  4. Hender det ja, mannen nektet meg speil i stua - noe jeg ble usedvanlig furt for *ler* men tror kaaaanskje jeg har fått han litt på gli, så vi får se ;)

    Ha en fin kveld,
    KlemKlem

    SvarSlett
  5. Synes bordet var flott jeg, men er jo også spent på hva som kommer isteden. Det er jo litt kos å kunne være enig om (noe) av interiøret også :)
    Jeg bor alene med dyra, og kan gjøre de krumspring jeg vil- som er mulig i en leid leilighet.

    Godt nyttår :)

    SvarSlett
  6. Blir spennende å se :)))
    Her hos oss gir mannen meg fritt spillerom.
    Han innrømmer at han ikke har peiling, og stoler derfor på meg :)))
    Pleier å bli fornøyd, han må bare se alt ferdig og på plass før han uttaler seg.

    Fin søndag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. "Men jeg ser ikke sånt!" sier mannen min. Men jeg spør om råd og meninger likevel, for da kan han ikke klage i ettertid. *ler*

    SvarSlett
  8. Skjønner ikke hvorfor mannfolk skal blande seg inn i interiøret slik min gjør. Jeg kjøpte ting som jeg skulle lage lamper med, men det skulle han ihvertfall ikke ha i stua. Argh... Så da står det en pose her da med uferdige lamper. Det hadde faktisk blitt superkult. Får vente litt og se om jeg kan bruke de som utpressing på noe. Hihi...

    SvarSlett
  9. Skjønner ikke hvorfor mannfolk skal blande seg inn i interiøret slik min gjør. Jeg kjøpte ting som jeg skulle lage lamper med, men det skulle han ihvertfall ikke ha i stua. Argh... Så da står det en pose her da med uferdige lamper. Det hadde faktisk blitt superkult. Får vente litt og se om jeg kan bruke de som utpressing på noe. Hihi...

    SvarSlett
  10. Nei, det skjer aldri, heldigvis :) Synes det gamle bordet ditt er nydelig, håper du finner en
    fin plass til det et annet sted.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...