beatehemsborg

søndag 22. februar 2015

panini-ish


Søndag morgen.
Vi slår til med en skikkelig VM-frokost...
Sånn-sitte-hvor-man-vil-å-spise-mat




Noen rigger seg spesielt godt til!
Vi zoomer ut...




Pssst... sjekk genseren til loppa! 
Mitt første store strikkeprosjekt. Hurra for skappel-genser`n! 
YES, I DID IT!





Kasper i skikkelig ungdomsstil på soffen. 
Sånn halveis liggende... i pysjbukse og liverpooldrakt!


(krus fra le creuset, papirpose og sugerør fra festfabrikken.no)


Jeg har plassert meg ved spisebordet. 
Her hører jeg lyden av VM mens jeg blogger og spiser 
"hjemmelaga" panini.  Egentlig er det polarbrød med smøreost (baconost)
gulost, skinke og tomat som har fått en liten runde i sandwich-grillen.
(kan også lages i vaffeljern) Snadder!



Ønsker dere en fin-fin søndag!





7 kommentarer:

  1. Wow, i would love to come and eat breakfast with you, it looks amazing!!

    Greetings <3
    Sophie Kunterbunt

    SvarSlett
  2. Du er RÅ på og lage det lille ekstra rundt maten altså! :)
    Heldige småttiser - sånne dager som dette er herlig:)!

    SvarSlett
  3. En deilig, avslappende dag, med andre ord. :) Fin plass ho hadde funnet seg i kassen der. :) Maten ser både god og innbydende ut. Flink. :)

    SvarSlett
  4. Åååh, nok en gang. NAM!
    Også skjønne jenta di da - i nystrikka genser og godt rigget i kassen :) Det var et herlig bilde.

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, spesielt det av den søte jenten din i kassa :-) Veldig koselig :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...