beatehemsborg

lørdag 18. juni 2016

sommerfest på verandaen...



 (bord og stoler kan leies hos festfabrikken)

I går ble den årlige sommerfesten med jobben arrangert 
på verandaen hjemme hos oss. Jeg må si jeg var spent på 
om vi i det hele tatt fikk plass til noenogtyve damer...




Det gikk jo helt fint!

Bordet ble pyntet med eføy i terrakottapotter 
og jasmin i norgesglass.




Vi dekket på 3 store runde bord (2x1,80 og 1x1,60) 
Det er veldig sosialt å sitte ved runde bord! 
Man kan jo se og snakke med alle!




Forfriskninger i ymse varianter... Blant annet Beates 
hjemmelagde rabarbrapunsj, 



Bord (med flotte hvite duker), stoler og dekketøy er fra
festfabrikken. Fantastisk kjekt å leie slike ting for å slippe
å låne her og der. Super service hos Lise som har 



Jeg har luftet symaskinen og har laget en veldig enkel vimpel av 
grått stoff og hyssing. Litt rufsete ble de, men det spiller ingen rolle...
Disse han jeg i kryss over alle bordene. 




Lyslenker skaper herlig stemning når mørket kommer!



Jeg brukte også flammeløse lys fra Enjoy candles.
Perfekt til borddekking ute.




2 kommentarer:

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...