beatehemsborg

lørdag 10. oktober 2009

.:Vi er heldige vi:.



Noen er flinke til å spare på ting som betyr noe, noe som har en historie. Svigermor er en av dem! Jeg var så heldig at jeg fikk komme opp på loftet hennes i dag. Det er jo et skattekammer for folk som meg det.




Mange av tingene svigermor har spart på har tilhørt familien i flere generasjoner. Det er gøy å høre historier om hvem som har hatt ting, hvem som har lagd ting og hvordan de har havnet hos henne.




Jeg synes det er såååå gøy å kunne sette disse tingene frem hjemme hos oss. Vi har et skjønt, unikt og personlig hjem med ting som har en historie, ting som betyr noe for oss.





Dette skjønne bordet er en av tingene jeg fikk med meg hjem i dag. Dette bordet hadde svigermor på rommet sitt da hun var liten, og mannen min har hatt det på sitt rom. Og nå står det i stua vår! Herlig, Herlig. Jeg fikk masse andre ting også, men de får jeg vise frem en annen dag.

Jeg var og hentet Finn-kjøpet mitt i dag også. ÅÅÅÅ, jeg er nesten i ekstase. Det blir sååå kult! Gleder meg til å vise det frem!


Photobucket

12 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en skön helg. Vacker utsikt.
    Kram Lotta

    SvarSlett
  2. Veldig fint! Jeg liker og å ta hånd om arveting.
    Og så spennendes med et Finn-funn!

    SvarSlett
  3. Så kjekt å få komme i svigermors hus på skattejakt da!!
    Et kjempekoselig bord du fikk!!!

    ha en fin lørdagskveld:o)

    SvarSlett
  4. Hej!

    Ditt bord är jättefint!
    Ja, visst är det roligt när vi hittar riktiga skattgömmor så nära!
    Jag har hittat några riktigt fina fynd hos min mormor, och det är extra roligt när man vet vilken som sakerna har tillhört tidigare!

    Din blogg är jättefin!

    Kraaam

    SvarSlett
  5. Så heldig du har vært som har fått det bordet da. Vi elsker jo dette slitte gamle, og ekstra stas er det når det kommer fra egen familie!

    Gjett om vi kosa oss på fredag da - du skaulle ha vært der...

    Flott søndag videre til deg!

    Klem

    SvarSlett
  6. WOW, svigers er ei dame med sans for å samle på ting...Har jeg jo fått merke opp igjennom årene:-))
    Det ble jo kjempefint hjemme hos dere Beate...

    Klemz Sissel:-)

    SvarSlett
  7. Eg har også ei svigermor som ikkje klarer å kvitte seg med noko og som dermed bur i eit skattkammer. Kjekt!

    Kjempefint bord, og når du kjenner historia blir det beint ut vakkert!

    SvarSlett
  8. Nydelige ting...det bordet var virkelig sjarmerende:))

    Ha en fin søndagskveld, klem

    SvarSlett
  9. Så heldig du er! Det bordet så virkelig fint ut! Gleder meg til å se resten av det du har fått av svigermoren din og det som du har kjøpt på Finn.

    SvarSlett
  10. Ja, dere er heldige! Kjekt å få gamle skatter :) Gleder meg til å se mer!
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  11. Så koselig at du kan sette frem ting som hun har spart på og som har betydd noe for flere før deg :) Kjempefint bord! Gleder meg til å se mer, og ikke minst finn-kuppet ditt :)

    KLem

    SvarSlett
  12. Så koselig blogg du har :o)
    Kommer igjen jeg. Ønsker deg en fin kveld.
    Mette

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...